Vi fik et værelse i den gamle del af hotellet, og det var desværre en skuffelse. Indretningen var kold, værelsesdøren og gangen var uden støjdæmpning. Det gav en del støj, når dørene blev lukket rundt omkring.
Vinduerne lukkede næsten ingen trafikstøj ude, så der var meget larm fra vejen det meste af natten.
Hvis du skal bo her, så sørg for at få et værelse i den nye del.
Det mest chokerende var dog, at en fremmed mand åbnede døren til vores værelse kl. 02.15, fordi hotellets system fejlagtigt viste rummet som ledigt. Vi sprang chokerede ud af sengen og fik ham ud. Han blev vist lige så chokeret som os. Det er helt uacceptabelt.
Vi fik en halvhjertet undskyldning fra natreceptionisten og senere om morgenen en lige så tam én fra chefen.
Hotellet er centralt placeret, og kun fĂĄ minutters gang fra Rote str.
Morgenmadsbuffet på det jævne.
Vi prøver et andet hotel næste gang vi besøger Flensborg.