Verified
4/10 Fair
28 June 2026
Otele girişimiz 14.00'teydi ve biz 12.00'de otele giriş yaptığımız sırada resepsiyonda kimse yoktu ve içeriden birisi "Erken geldiniz, girişler 14.00'te" dedi. Biz de "en azından çantalarımızı bırakabileceğimiz bir yer var mı?" diye sorduk. Elimizde çantalarla bir süre bekledik ve çocuklu bir aileydik. Bu sırada görevlilerden birisi içeride otururken diğeri başka müşterilerle ilgileniyordu. Resepsiyonda karşılanmamak, uzaktan" "erken geldiğiniz" demek yerine valizlerinizi şöyle bırakın, odanın durumunu kontrol ettirip uygunsa sizi alayım denebilirdi. Kimlik görsellerini bile resepsiyonda almak yerine sigara içtikleri kapalı bir ortamda 'masanın üzerine yan yana koyun' diyerek aldılar. Hayatımda gördüğüm en amatör misafir karşılama tecrübesiydi. 8 sene turizmde çalıştım, resepsiyonda, güler yüzle, AYAKTA ve jilet gibi karşıladım misafirlerimi...
Baris
Baris, 1-night trip




















